Téměř 100 nových zaměstnanců chce do konce letošního roku přijmout brněnská společnost SkyPicker.com, která provozuje vyhledávač levných letů a letenek. Vznikla v roce 2012, ale nyní už se dostala na denní obrat přes deset milionů korun. V Brně vznikne nové zákaznické centrum, kde mají působit lidé znalí světových jazyků, uvedl v tiskové zprávě ředitel zákaznické péče David Reid. 

HNBYZNYS NA TWITTERU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin  najdete také na Twitteru.

Výrazný nárůst obratu je podle zakladatele služby Olivera Dlouhého daný investicemi v Asii a Pacifiku. "Posílili jsme počtem letů i nových aerolinek především do zemí, jako jsou Japonsko, Filipíny či Jižní Korea," uvedl Dlouhý.

Nové zákaznické centrum má zajistit lepší služby zákazníkům. "Růst klade na zákaznický servis velké nároky. Nechceme být jen prodejcem letenek, ale chceme poskytovat i bezpečné cestování.

Brněnská centrála rozšíří služby, které mělo donedávna na starosti především centrum v Kyjevě. Obě centra se budou soustředit na službu, která zaručuje bezpečnou cestu. Pokud cestující nestihnou navazující letadlo, zajistíme jim alternativní let, případně vrátíme veškeré peníze," vysvětlil Dlouhý. Centrum v Brně má sloužit převážně zahraničním zákazníkům, proto firma hledá lidi, kteří umí jazyky a zároveň jsou dobří v komunikaci.

Firma vyhledává i kombinace letenek nespolupracujících leteckých společností a zaručuje návaznost letů. První letenky prodala na jaře 2013, každý měsíc roste obrat o desítky procent. Rychlý rozvoj SkyPickeru umožnil vstup investora Touzimsky Airlines.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist