Společnosti FTV Prima, která drží vysílací licence stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima Zoom, loni klesly tržby na 2,6 miliardy po předloňských 2,9 miliardy korun. Zisk před zdaněním klesl o víc než polovinu na 252 milionů korun. Vyplývá to z informací uložených ve Sbírce listin.
Největší podíl na tržbách představují tržby za prodej reklamního času, a to 2,49 miliardy korun. O rok dříve, kdy FTV Prima těžila z mimořádného zájmu inzerentů kvůli přísnější obchodní politice konkurenční Novy, tržby dosáhly 2,76 miliardy.
Na teleshoppingu Prima loni utržila srovnatelných 29,8 milionu korun. Tržby za prodej práv stouply na 19,9 milionu korun. Zisk za účetní období v loňském roce klesl na 201 milionů po předloňských 441 milionu Kč.
V obchodním rejstříku už dříve zveřejnil výsledky mateřský FTV Prima Holding, který v období od loňského dubna do letošního března vykázal ztrátu 1,8 milionu po předchozím zisku 501 milionů Kč. Na samotnou FTV Prima v tomto období připadal zisk 237 milionů korun.
Byznysovou rubriku Hospodářských novin najdete také na Twitteru.
Stanice Primy loni tvořily třetí nejsledovanější televizní skupinu. Mezi diváky nad 15 let zaznamenala podíl na publiku 21,54 procenta. Vlastníky mateřské společnosti FTV Prima Holding jsou rovným dílem GES Media Europe českého podnikatele Ivana Zacha a švédská MTG Broadcasting.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist