V porovnání s Evropou mají české internetové obchody větší podíl na celém maloobchodu. Musí ale zachytit světové trendy a hlavně měnící se chování zákazníků. Asi největší změnou za poslední dobu je rostoucí podíl návštěv e-shopů z mobilních telefonů. Právě na změny internetového prostředí se zaměřila pražská konference E-business Forum 2015.
"DNA spotřebitelů se velmi změnila," řekl na konferenci Ken Hughes, výkonný ředitel společnosti Glacier Consulting. Zákazníky dělí na digitální imigranty a digitální domorodce. Domorodci jsou podle něj lidé, kteří již vyrostli v době internetu a jejich očekávání jsou tak velmi odlišná od předchozí generace.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.