Citibank minulý týden podepsala smlouvu o prodeji části retailového bankovnictví a kreditních karet s Raiffeisenbank. V Česku přichází s novou růstovou strategii. Se svými  službami se chce více zaměřit na menší a středně velké podniky, které dosahují ročního obratu od 100 milionů korun výše. "Tam vidíme větší obchodní příležitost a prostor, kde bychom chtěli být na české trhu silní," řekl v rozhovoru pro HN Michal Nebeský, generální ředitel Citibank v České republice.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se