Vánoční nákupy jsou tím nejdůležitějším obdobím pro maloobchodní prodejce, ať už se jedná o kamenné nebo on-line obchody. Pro e-shopy začíná vánoční prodej o něco dříve, často již na konci září a vrcholí kolem 15. až 17. prosince. Přinášíme několik tipů, jak podpořit vánoční prodej.
"Ideální je, když se provozovatelé e-shopů připraví na vánoční nápor již během letních měsíců, což ale mnozí podceňují. Také si málokdo analyzuje chyby z minulého roku, a tak je opakují stále dokola," komentuje výkonný ředitel společnosti Shoptet Miroslav Uďan a dodává: "I když už vánoční nákupy na internetu pomalu začaly, stále mohou e-shopaři udělat pár kroků, které jim pomohou."
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.