Networking není jen buzzword, které rezonuje světem byznysu. Je to efektivní forma navázání potenciálních obchodních vztahů. Éra, kdy první kontakt s možným zahraničním partnerem představoval telefonát nebo e-mail, je pryč. Networking představuje osobitější formu oslovení a podle odborníků je dokonce účinnější než reklama.
Než se ale vůbec osmělíte zahraničního partnera kontaktovat, je nutné si o něm i o trhu, na kterém působí, zjistit co nejvíce. Přešlapy v byznys etiketě nebo nedostatečná znalost tamějších poměrů mohou v jedné minutě zhatit celý váš plán expanze. Myslete na to, že nikdy nedostanete druhou šanci udělat na partnera první dojem. Přinášíme sedmero kroků, jak postupovat při jeho oslovení.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.