Pražské Hamleys plánuje podobně jako jeho londýnský vzor vsadit na pravidelné akce a prodejce, kteří si se zákazníky budou hrát.
Britská franšíza nechala místní propagaci poměrně volné ruce, říká marketingový manažer hračkářství Pavel Zavadil ze společnosti Inexad.
"Počítáme s tím, že Hamleys může být pro rodiny s dětmi při návštěvě Prahy stejným magnetem, jako je obchod v Londýně," doufá Zavadil.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení