Českému masu chybí propagace, a proto ho lidé příliš nekupují. Trpí tím i mnozí čeští zemědělci, zaznělo na diskuzi mediálního domu Economia. Ta se konala ve středu v Praze pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky.
"Prodejci tlačí do zákazníků hlavně cenu, žádný původ a kvalitu. Spotřebitel nechce dostávat pouze informaci, že je zboží nejlevnější," řekl ministr, podle kterého českému masu chybí příběh. O ten sice dnes stojí jen menšina zákazníků, ale situace se může změnit, pokud se podaří spotřebitele vzdělávat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.