Čeští operátoři mobilních sítí hledají cesty, jak oslovit mládež mezi 10 a 25 lety, pro kterou je internet v telefonu naprosto přirozenou součástí života. O2, T‑Mobile i Vodafone začínají spolupracovat s idoly, které mladé ovlivňují prostřednictvím sociálních sítí. Vědí, že až budou dnešní náctiletí v produktivním věku, budou jim chtít nabídnout kromě zábavy i technologické novinky, například internetem propojenou domácnost.

O2 spolupracuje asi s dvěma desítkami takzvaných youtuberů a instagramistů, z nichž v současnosti nejviditelnějším je zpěvák Johny Machette (24), vlastním jménem Jonáš Čumrik. Machette, který s operátorem spolupracuje od listopadu, je v žebříčku nejsledovanějších Čechů na sociálních sítích od časopisu Forbes na 33. místě, hned po Jaromíru Jágrovi. Svými klipy na YouTube a Facebooku, komentáři na Twitteru a fotografiemi na službě Instagram může oslovit až půl milionů mladých lidí, tedy zhruba každého třetího v cílové generaci.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.