Společnost Unilever stahuje z prodejní sítě 15 procent všech tatarských omáček Hellmann’s vyrobených pro ČR. Důvodem je odlišná chuť a vzhled výrobku, tatarská omáčka je kyselejší, ale zdravotně nezávadná, uvedla v pondělí společnost. Zákazníci mohou zakoupený výrobek vyměnit za nový.

"Společnost ujišťuje zákazníky, že konzumace těchto výrobků nepředstavuje zdravotní riziko, ačkoliv mohou chutnat nebo vypadat odlišně než obvykle," sdělila firma.

Na webových stránkách výrobce jsou uvedena čísla šarží, kterých se stahování z trhu týká. "Tatarských omáček z jiných číselných šarží, než jsou ty uvedené na webové stránce, nebo jakýchkoliv dalších produktů značky Hellmann‘s se toto opatření netýká a jejich kvalita není nijak ovlivněna," uvedla firma.

Britsko-nizozemský výrobce spotřebního zboží Unilever prodává v ČR širokou škálu produktů, například rostlinné tuky, majonézy a dresinky Hellmann's, margaríny Flora, Rama, Perla či Hera a kořenicí směsi nebo omáčky Knorr. Do portfolia Unileveru patří také zmrzliny Algida, Míša nebo Ledňáček a kosmetické značky Dove a Rexona.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist