Výsledky společnosti Nike v jejím druhém účetním období, které končilo 30. listopadu, táhla zejména rostoucí poptávka na čínském trhu. Zisk sportovní značky vzrostl meziročně o sedm procent na 842 milionů dolarů. Tržby amerického výrobce sportovního vybavení se v posledním kvartále zvýšily o šest procent na 8,18 miliardy dolarů.
Hodně si Nike, který nedávno přestal vyrábět golfové vybavení, slibuje od prodejů basketbalových bot a oděvů. Právě na basketbalovém trhu přitom Nike čelí tvrdé konkurenci, zejména ze strany čím dál populárnější značky Under Armour. Ta těží především ze spolupráce s hvězdou NBA Stephenem Currym.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.