Výsledky společnosti Nike v jejím druhém účetním období, které končilo 30. listopadu, táhla zejména rostoucí poptávka na čínském trhu. Zisk sportovní značky vzrostl meziročně o sedm procent na 842 milionů dolarů. Tržby amerického výrobce sportovního vybavení se v posledním kvartále zvýšily o šest procent na 8,18 miliardy dolarů.

Hodně si Nike, který nedávno přestal vyrábět golfové vybavení, slibuje od prodejů basketbalových bot a oděvů. Právě na basketbalovém trhu přitom Nike čelí tvrdé konkurenci, zejména ze strany čím dál populárnější značky Under Armour. Ta těží především ze spolupráce s hvězdou NBA Stephenem Currym.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se