Po dvou letech, kdy se McDonald's potýkal s poklesem prodejů, se loni opět vrátil k dvoucifernému růstu. Největší světový řetězec rychlého občerstvení chce v trendu pokračovat i v příštích letech, a tak na středečním setkání s investory oznámil řadu novinek, které mu k tomu mají pomoci. Hlavní změnou je, že McDonald's začne doručovat jídlo zákazníkům domů.
Dosud fast food testoval doručování jídla jen v několika městech na Floridě, přičemž při rozvozu spolupracoval například s alternativní taxislužbou Uber. Nyní se rozhodl pilotní program rozšířit na své hlavní trhy. Do konce roku chce doručovat jídlo po celých Spojených státech a také ve Velké Británii, Francii, Německu a Kanadě. Ve všech těchto zemích totiž žije alespoň 75 procent lidí v okruhu osmi kilometrů od restaurace McDonald's. To je klíčový ukazatel pro to, aby bylo jídlo zákazníkům doručeno teplé.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.