Tržby cestovní skupiny Fischer loni zůstaly na úrovni čtyř miliard korun. Zisk klesl ze 105 milionů korun na 90 milionů. Cestovní kancelář končí spolupráci s největším tuzemským zájezdovým portálem Invia.cz. Důvodem je změna obchodní strategie a podpora vlastních prodejních kanálů.
Rozhodnutí o ukončení spolupráce s Invií, přes kterou CK prodávala část zájezdů, se týká značek Fischer i Nev-Dama. "Jsem přesvědčený, že máme dostatečnou sílu na to, abychom dokázali stejný objem zájezdů prodat ve vlastní síti. Máme silný web, call centrum i pobočkovou síť včetně stabilních provizních prodejců," uvedl výkonný ředitel Fischer Group Jiří Jelínek.
V letošním roce předpokládá Fischer výrazně lepší ekonomické výsledky. „Očekáváme dvouciferný růst, protože předprodeje na léto byly vůbec nejúspěšnější v historii,“ říká tiskový mluvčí společnosti Jan Bezděk.
Cestovní skupina Fischer je členem finanční a investiční skupiny KKCG. Sdružuje značky Fischer, Nev-Dama, Privileq a eTravel.cz. Fischer patří spolu s Exim tours a CK Čedok mezi největší tuzemské cestovní kanceláře. Další velké kanceláře zatím loňské hospodářské výsledky neoznámily.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist