Mladí lidé dnes méně píší a čtou. Komunikují raději pomocí obrázků a smajlíků - Ilustrační foto.
Autor ▪ Pixabay
Roste počet sociálních sítí, které Češi využívají, jedničkou je Facebook, lidem ale vadí množství reklamy.
Nejvíc roste Instagram, díky nové aplikaci likviduje konkurenční SnapChat, ten zklamal investory a jeho akcie padají.
Ve Spojených státech náklady na digitální reklamu přesáhly útraty za inzerování v televizi, lidi nebaví číst, upoutají je grafy a pohyblivé obrázky.
Firmy v Česku loni utratily za digitální reklamu skoro 20 miliard. Ve srovnání s rokem před tím se jedná asi o třetinový nárůst. Náklady firem na digitální reklamu ve Spojených státech poprvé překonaly útraty za inzerování v televizi. Výrazně tomu přispívá sílící vliv sociálních sítí, které otevírají tvůrcům marketingových kampaní přímou cestu k milionům uživatelů.
Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
- První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi