Tržby prodejen s obuví CCC v Česku loni stouply téměř o pětinu meziročně na 1,58 miliardy korun. Letos chce značka překonat dvě miliardy. Společnost plánuje dál pokračovat v expanzi, od začátku roku otevřela pět nových prodejen. Podle jednatele Romana Puchaly má firma ambice stát se jedničkou na trhu.

V druhé polovině roku má společnost CCC v plánu otevřít několik dalších obchodů. Ke stávajícím 85 pobočkám tak přibudou další. "Naší prioritou je nejen rozšiřování sítě, ale také inovace stávajících prodejen, které se v čase mění stejně, jako se mění potřeby našich zákazníků. S novými prodejnami máme ambici v krátké době dosáhnout navýšení prodejů na dvě miliardy korun," uvedl jednatel CCC Roman Puchala.

Na loňském růstu obratu mělo podíl i otevření pěti nových prodejen. Značka již od začátku roku otevřela nové prodejny ve Strakonicích, Písku, pražském NC Eden, Jablonci nad Nisou a v pražském OC Nový Smíchov. "Vstup do OC Nový Smíchov považujeme za klíčový. Patří mezi nejvýznamnější obchodní centra, kde je výborná skladba nájemců a navíc leží na důležitém dopravním a přestupním uzlu v hlavním městě," dodal Puchala.

Česká pobočka CCC v roce 2015 dosáhla zisku 30,7 milionu korun. Mezi další velké prodejce obuvi v Česku patří firmy Deichmann, Baťa či Humanic. Spotřeba obuvi na obyvatele se v Česku pohybuje mezi 3,5 a 4,5 páru za rok.

Tržby prodejen s obuví Deichmann v Česku loni stouply o 4,5 procenta na 2,04 miliardy korun. Letos značka plánuje v Česku otevřít čtyři nové prodejny, deset obchodů projde modernizací.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist