Facebook udělal další krok do světa živých videopřenosů. Největší světová sociální síť se dohodla s nejvyšší americkou baseballovou ligou Major League Baseball (MLB), že postupně odvysílá 20 utkání v průběhu sezony. Zápas poběží na Facebooku vždy v pátek a bude dostupný jen uživatelům v USA.
Vstup do baseballu je součástí strategie firmy Marka Zuckerberga, která chce z Facebooku udělat místo pro fanoušky sportovních přenosů. Konkurenční internetové firmy ale nejsou pozadu. Amazon, který provozuje vlastní videoslužby, minulý měsíc oznámil, že bude vysílat zápasy nejvyšší ligy amerického fotbalu - NFL. Twitter zase nedávno představil plán vysílat zápasy ženského basketbalu.
Dan Reed, šéf sportovních partnerství sociální sítě, krok zdůvodnil tím, že baseball je společenská událost, která dobře zapojuje fanoušky. "Povídání si a různé rituály jsou pro fanoušky často stejně důležité jako dění na hřišti," prohlásil.
Facebook má svými přenosy potenciál oslovit desítky milionů fanoušků. Podle posledních údajů má v USA a Kanadě 182 milionů uživatelů, kteří na sociální síť chodí každý den.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist