Zájem o vstup do odborů po letech opět roste. Zatímco ještě před pěti lety se odboráři snažili vymyslet, jak přilákat nové lidi a současně přesvědčit veřejnost, že být členem některé z odborových organizací již není to samé jako být před rokem 1989 členem ROH (odborová organizace v socialistickém Československu), dnes se situace otočila. Odborářům se podařilo zapracovat na proměně své image. Namísto letáků začali používat sociální sítě a moderní komunikační kanály. Předseda Českomoravské konfederace odborových svazů (ČMKOS) Josef Středula i několikrát denně tweetuje o dění v českých podnicích, píše statusy na Facebooku a cituje zahraniční zdroje. Odboráři streamují on-line přenosy z konferencí a snaží se jít s dobou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.