Tenisky šetřící životní prostředí i chodidla svých majitelů pokořily rekord české crowdfundigové platformy HitHit. Za třicet dní nasbírala startupová firma z pražského Karlína necelé čtyři miliony korun a její kampaň se tak stala nejúspěšnější na české verzi serveru, umožňujícího takzvané davové financování.
Svůj cíl vybrat 460 tisíc naplnila mladá firma Bohempia nakonec téměř osmkrát, stanovená částka se na jejím účtě objevila během rekordních sedmi hodin.
"Za deset minut po spuštění se nám podařilo shodit celý HitHit, jsme druzí po Jardovi Jágrovi, komu se to povedlo," vtipkuje majitel Bohempie Tomáš Rohal. Karlínské plátěnky tak překonaly dosavadní nejúspěšnější kampaň na HitHitu, kterou byl umělecký projekt Nakopni Jatka.
Co se dočtete dál
- Kolik lidí na boty přispělo?
- Proč výrobci zvolili k financování projektu portál HitHit?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.