Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal třiačtyřicetiletý Roman Trzaskalik. Vystřídal Granta McKenzieho, který během více než šesti let ve funkci získal několik odborných ocenění a povýšil na pozici marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe, řekla ČTK mluvčí největšího českého pivovaru Jitka Němečková.
Do Prazdroje přišel Trzaskalik ze společnosti Danone, kde byl od roku 2006 ředitelem a viceprezidentem pro marketing v Saúdské Arábii, Alžírsku a Maroku. Se firmou Danone spojil většinu svého profesního života. Po absolvování ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě tam začal pracovat na pozici obchodního zástupce, poté přešel do marketingu firmy Opavia a následně na vrcholné manažerské posty v Danone.
"Trzaskalik výrazně sází na týmovou práci, jeho cílem je podpora jednotlivých členů marketingu Prazdroje. Zaměří se na inovace a inovativní komunikaci pro další rozvoj kategorií a značek Prazdroje," uvedla mluvčí. Je milovníkem piv, hlavně ležáků.
Plzeňský Prazdroj převzala v březnu 2017 japonská skupina Asahi, výrobce piva, lihovin, nealkoholických nápojů a potravin, která působí ve více než 100 zemích. Největší český pivovar prodal v roce 2017 v České republice a v cizině rekordních více než 11 milionů hektolitrů piva, meziročně o tři procenta více. Odbyt v zahraničí přesáhl čtyři miliony hektolitrů a zvýšil se o osm procent.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist