Řetězec Albert minulý týden slavnostně otevřel další přestavěnou prodejnu, která se spíš než klasickému obchodu s mnoha regály podobá farmářské tržnici. Přizpůsobit se trendu, kdy dominují otevřené prostory a dřevěné prvky, ale není levné. Podle Jespera Lauridsena, šéfa obchodů Albert, spolkne přestavba desítek prodejen miliardy korun. Vypadá to však, že se velká investice firmě vrací. "Spokojenost zákazníků po zavedení nového konceptu roste, více nakupují, což zvedá tržby na prodejnách," uvedl Lauridsen v exkluzivním rozhovoru pro HN při otevření prodejny v Praze na Zličíně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.