Kávou provoněný příběh Jiřího Plška se začal psát v roce 2008, kdy si pořídil domů vlastní kávovar. "V té době to bylo něco unikátního, protože všichni kolem si vařili turka," říká majitel moravské pražírny Coffee Spot, který ve firmě skáče od jednoho k druhému a je v neustálém zápřahu. Praží kávu, vyřizuje objednávky, řeší obaly… A kvůli masivnímu zájmu zákazníků stáhl na podzim reklamy z Facebooku.

Přitom právě ony na začátku prvního lockdownu zvýšily pražírně tržby natolik, že už nyní má o 80 procent lepší obrat než za celý loňský rok. Pro představu - v roce 2019 Coffee Spot utržil přes 19 milionů korun. A to v oboru, ve kterém začínal stylem pokus omyl, a v začátcích tak musel vyhazovat kilogramy nepovedené kávy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se