V jedné ze svých plzeňských kaváren si Jan Janák starší objednal oblíbené double espresso a v klidu se rozhlédl kolem. Už téměř dvacet let buduje CrossCafe, značku, která vznikla z touhy přinést do českých měst vlastní pojetí kavárenské kultury. Teď ale nastal čas položit si zásadní otázku: co dál? Myšlenka na prodej sítě, do níž nyní patří 23 kaváren a vlastní pražírna i výrobna dortů, ho napadla už dříve. Dlouho ji probíral s konzultanty. „Jenže pak mi došlo, že nejsem ten typ, který potřebuje hromadu peněz, aby byl šťastný,“ říká.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaký osud nyní čeká řetězec kaváren CrossCafe.
  • Jak firmě pomáhá vlastní výroba dortů a vlastní pražírna kávy.
  • Co vše je důležité k předávání znalostí mezi generacemi v CrossCafe.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.