V jedné ze svých plzeňských kaváren si Jan Janák starší objednal oblíbené double espresso a v klidu se rozhlédl kolem. Už téměř dvacet let buduje CrossCafe, značku, která vznikla z touhy přinést do českých měst vlastní pojetí kavárenské kultury. Teď ale nastal čas položit si zásadní otázku: co dál? Myšlenka na prodej sítě, do níž nyní patří 23 kaváren a vlastní pražírna i výrobna dortů, ho napadla už dříve. Dlouho ji probíral s konzultanty. „Jenže pak mi došlo, že nejsem ten typ, který potřebuje hromadu peněz, aby byl šťastný,“ říká.
Co se dočtete dál
- Jaký osud nyní čeká řetězec kaváren CrossCafe.
- Jak firmě pomáhá vlastní výroba dortů a vlastní pražírna kávy.
- Co vše je důležité k předávání znalostí mezi generacemi v CrossCafe.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.