Největší tuzemský obchod s nábytkem Ikea má po vypuknutí druhé vlny pandemie koronaviru problémy, protože jeho e-shop nezvládá nápor zákazníků. Ti tak každé ráno naplňují nákupní košíky, aby se jim poměrně rychle dostalo sdělení, že kapacita e-shopu je vyčerpaná. Z pozitivního faktu, že lidé chtějí v obchodech Ikey nakupovat, se tak stal logistický problém, který je pro firmu dost nepříjemný. Týdenní kapacita e-shopu, která je 30 tisíc objednávek, nestačí.
"Množství zákazníků, které dokážeme obsloužit, úzce souvisí i s kapacitami našich dopravců a celkovou situací na trhu. Poptávka zákazníků v současnosti naše kapacity převyšuje," říká v rozhovoru František Šašek, manažer komunikace Ikey Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
Firma si uvědomuje, že v digitalizaci zaspala, a hodlá do jejího rozvoje během tří let investovat miliardu korun.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.