Druhá kampaň na Kickstarteru, druhý úspěch. Splnit cíl a překonat výsledek první kampaně se české dvojici podařilo za 45 dní. Na americkém crowdfundingovém portálu od 19. října do středy vybrala na druhou kolekci ponožkobot Skinners přes milion dolarů (23,5 milionů korun). Kampaň se tak stala historicky druhou nejúspěšnější v Česku. Cílové částky dosáhla už během prvních šesti hodin. Podle zakladatele Petra Procházky s ponožkobotami našli díru na trhu.
"Velmi si cením toho, že jsme se na Kickstarteru zařadili do tzv. 'million dollar club', protože vybrat sedmimístnou částku se podaří jen asi 0,1 procenta spuštěných kampaní," říká Procházka. Skinners tak navázaly na svůj první úspěch na Kickstarteru z roku 2016, kdy vybraly 654 tisíc dolarů. Díky vysoké částce, kterou se společnosti podařilo vybrat nyní, bude moci nejen vyrobit novou kolekci, ale investuje také do dalšího rozvoje značky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.