Českému e-shopu s nábytkem a bytovými doplňky Bonami se během pandemického roku dařilo. Na jarní nejistou situaci se firma rozhodla zareagovat investicemi desítek milionů do skladů a vlastní dopravy. V době, kdy e-shop konkurenčního řetězce Ikea kolaboval pod náporem zákazníků, bylo Bonami schopné obsloužit i dvakrát tolik lidí. Riskantní strategie Bonami ve výsledku vynesla zisk 80 milionů korun před započtením úroků, daní a odpočtů. Investice do dalšího rozvoje plánuje i v nadcházejícím roce.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.