Zvýšená péče o zdraví i krásu, ale také velký zájem lidí o nakupování přes internet, loni pomohly e-shopu Notino k výraznému navýšení obratu. On-line obchod s parfémy a kosmetikou, který založil podnikatel Michal Zámec, v roce ovlivněném pandemií koronaviru dosáhl na 14,5 miliardy korun. O rok dříve měl e-shop obrat 9,8 miliardy korun. "Tahounem obratu jsou dlouhodobě parfémy, které představují polovinu výkonu celé firmy. V uplynulém roce jsme nicméně zaznamenali extrémní růst kosmetických kategorií," říká Zbyněk Kocián, šéf brněnského Notina. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se