Méně turistů, méně byznysmenů na cestách a tím pádem i nižší obsazenost a výdělky. Český trh s ubytováním bojuje s dopady koronavirové pandemie těžce. Podle analytické firmy STR byly v červnu pražské hotely dokonce nejpostiženější v Evropě. Doba prázdných pokojů ale nepřináší jen počítání ztrát. Podle vedoucího výzkumu v oddělení hotelových nemovitostí ve společnosti Cushman & Wakefield Bořivoje Vokřínka část hoteliérů naopak investuje do renovací, které by se během plného provozu dělaly obtížněji. Rekonstrukci, při níž zvýšil počet nabízených pokojů, má čerstvě za sebou i pražský hotel Marriott.
„Měli jsme 293 pokojů, nyní jich máme 416. Počet ještě zvýšíme na konečných 419. Rozšířili jsme také salonek, který byl předtím malý. Zvětšili jsme též spodní patro s restaurací, přidali další prostory k setkávání,“ vyjmenovává v rozhovoru pro HN generální ředitel pražského Marriottu William Boulton-Smith.
HN: S expanzí jste začali už před covidem. Nepřemýšleli jste, že byste ji v době krize zastavili?
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.