Firmy jako Facebook ovlivňují svět způsobem, který má rodný list ve Spojených státech. „Proto se nemůžou divit, že v tom Evropa nechce pokračovat, protože klade větší důraz na ochranu soukromí,“ říká v rozhovoru pro HN česká eurokomisařka Věra Jourová. Doba nedotknutelnosti digitálních platforem je podle ní pryč. Jourová odpovídá v Evropské komisi za přípravu kodexu pro technologické firmy a reklamní agentury a ještě tento měsíc jí předloží legislativu k regulaci politické reklamy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se