Na český trh vstupuje nová mediální a konzultační skupina Mind2Flo, za jejímž vznikem stojí Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Svým zaměřením by měla konkurovat poradenským firmám známým jako velká čtyřka, kam patří Deloitte, PwC, EY a KPMG, s tím, že se bude na rozdíl od nich více profilovat směrem do mediálního prostoru a digitálních technologií.

Mediální divizi ve skupině tvoří firma Mindsquared, kterou ovládá zmíněná investiční skupina KKCG. V technologické divizi s názvem Flo má pak majoritní podíl Rockaway Capital. Zakladatelem a šéfem celé skupiny Mind2Flo, kterou tvoří zmíněné dvě majetkově oddělené divize, je Jan Galgonek, jenž má sám minoritní podíl ve Flo.

„Přestože jsme majetkově oddělené entity v rámci uskupení Mind2Flo, veškeré naše strategické plány, obchodní aktivity a procesní nastavení mají společný zájem a postup,“ říká Galgonek, jenž si prošel kariérně společností EY nebo založil a následně prodal reklamní skupinu Adexpres. Obě divize slaďují obchodní strategie nebo sídlí ve stejných prostorách. 

Skupina svým klientům poskytuje mediální služby či kompletní webovou analytiku, v případě bank se zaměřuje nyní primárně na datověanalytickou práci. Nově bude pod jednou střechou poskytovat marketingové služby po vzoru běžných agentur a konzultační se záběrem na e-commerce a využívání dat – právě zde chce konkurovat velké čtyřce.

Skupina uvedla, že cílí na firmy a nemá v plánu spolupracovat s politickými subjekty.

Mediální divize Mindsquared vznikla sloučením digitální agentury MediaSentics s mediální agenturou MMC ze skupiny KKCG. Technologická divize Flo vzniká spojením datové agentury Base Consulting, specializované brandingové agentury Newsjacking a e-commerce vývojářské firmy NetDirect, ve které začátkem tohoto roku dokončila Rockaway Capital odkup stoprocentního podílu od předchozích akcionářů. Dohromady tak celá skupina vzniká z pěti firem.

Nyní tak tvoří skupinu Mind2Flo přes 150 specialistů na média, data, marketing a technologie.  „Letošní rok bude ve znamení integrace, náboru posil do nejvyšších manažerských pozic pro skupinu a přípravy pro zahraniční expanzi,“ říká Galgonek. Vstoupit plánují především na trhy v západní Evropě, prioritním cílem je pro skupinu Německo.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist