Na český trh vstupuje nová mediální a konzultační skupina Mind2Flo, za jejímž vznikem stojí Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Svým zaměřením by měla konkurovat poradenským firmám známým jako velká čtyřka, kam patří Deloitte, PwC, EY a KPMG, s tím, že se bude na rozdíl od nich více profilovat směrem do mediálního prostoru a digitálních technologií.

Mediální divizi ve skupině tvoří firma Mindsquared, kterou ovládá zmíněná investiční skupina KKCG. V technologické divizi s názvem Flo má pak majoritní podíl Rockaway Capital. Zakladatelem a šéfem celé skupiny Mind2Flo, kterou tvoří zmíněné dvě majetkově oddělené divize, je Jan Galgonek, jenž má sám minoritní podíl ve Flo.

„Přestože jsme majetkově oddělené entity v rámci uskupení Mind2Flo, veškeré naše strategické plány, obchodní aktivity a procesní nastavení mají společný zájem a postup,“ říká Galgonek, jenž si prošel kariérně společností EY nebo založil a následně prodal reklamní skupinu Adexpres. Obě divize slaďují obchodní strategie nebo sídlí ve stejných prostorách. 

Skupina svým klientům poskytuje mediální služby či kompletní webovou analytiku, v případě bank se zaměřuje nyní primárně na datověanalytickou práci. Nově bude pod jednou střechou poskytovat marketingové služby po vzoru běžných agentur a konzultační se záběrem na e-commerce a využívání dat – právě zde chce konkurovat velké čtyřce.

Skupina uvedla, že cílí na firmy a nemá v plánu spolupracovat s politickými subjekty.

Mediální divize Mindsquared vznikla sloučením digitální agentury MediaSentics s mediální agenturou MMC ze skupiny KKCG. Technologická divize Flo vzniká spojením datové agentury Base Consulting, specializované brandingové agentury Newsjacking a e-commerce vývojářské firmy NetDirect, ve které začátkem tohoto roku dokončila Rockaway Capital odkup stoprocentního podílu od předchozích akcionářů. Dohromady tak celá skupina vzniká z pěti firem.

Nyní tak tvoří skupinu Mind2Flo přes 150 specialistů na média, data, marketing a technologie.  „Letošní rok bude ve znamení integrace, náboru posil do nejvyšších manažerských pozic pro skupinu a přípravy pro zahraniční expanzi,“ říká Galgonek. Vstoupit plánují především na trhy v západní Evropě, prioritním cílem je pro skupinu Německo.