Zatímco český hokejový tým na letošním mistrovství světa ve Finsku zatím boduje spíše s námahou a fanouškům tolik radosti nepřináší, reklamě s Lubošem Hrouzkem se v komerčních přestávkách zápasů daří o poznání lépe. Trenér vyskakující si na legendy českého hokeje a kopající do aut Škodovky se stal mezi českými fanoušky jedním ze symbolů šampionátu. A vyvolal i otázky ohledně pokračování známého a oblíbeného seriálu.

Největší česká automobilka Škoda Auto, už 30 let tradiční partner hokejového mistrovství, ve svých spotech vsadila na notoricky známou tvář ze seriálu Lajna z produkce Televize Seznam v podání herce Jiřího Langmajera. „Chceme na šampionátu pobavit a spojit se s fanoušky a v rámci komerčních přestávek jim nabídnout především zábavu. Tak už jsme to dělali loni ve spotech se Sašou Rašilovem, letos jsme na to chtěli navázat. Samozřejmě kampaň šla udělat tak, že bychom se vraceli ke slavným momentům z archivů, ale chtěli jsme něco aktuálního a zábavného. To myslím trenér Hrouzek splnil,“ říká vedoucí marketingu Škoda Auto Libor Šedivák.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se