Zatímco český hokejový tým na letošním mistrovství světa ve Finsku zatím boduje spíše s námahou a fanouškům tolik radosti nepřináší, reklamě s Lubošem Hrouzkem se v komerčních přestávkách zápasů daří o poznání lépe. Trenér vyskakující si na legendy českého hokeje a kopající do aut Škodovky se stal mezi českými fanoušky jedním ze symbolů šampionátu. A vyvolal i otázky ohledně pokračování známého a oblíbeného seriálu.

Největší česká automobilka Škoda Auto, už 30 let tradiční partner hokejového mistrovství, ve svých spotech vsadila na notoricky známou tvář ze seriálu Lajna z produkce Televize Seznam v podání herce Jiřího Langmajera. „Chceme na šampionátu pobavit a spojit se s fanoušky a v rámci komerčních přestávek jim nabídnout především zábavu. Tak už jsme to dělali loni ve spotech se Sašou Rašilovem, letos jsme na to chtěli navázat. Samozřejmě kampaň šla udělat tak, že bychom se vraceli ke slavným momentům z archivů, ale chtěli jsme něco aktuálního a zábavného. To myslím trenér Hrouzek splnil,“ říká vedoucí marketingu Škoda Auto Libor Šedivák.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.