Ušetřit na jídle v době rostoucí inflace? K nezaplacení. Zvláště v době, kdy poslední zveřejněná čísla táhla nahoru vedle cen energií především ceny potravin a inflace začala opravdu dopadat na každého. I obchodní řetězec Lidl sází ve svých reklamách na levné produkty. Problém však může být v tom, že německý prodejce v televizních spotech své produkty srovnává s podobným zbožím od zavedených značek, jako je čokoládovna Lindt nebo výrobce těstovin Barilla. A upozorňuje na jediný rozdíl, ty od Lidlu jsou o několik desítek korun levnější.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.