Ušetřit na jídle v době rostoucí inflace? K nezaplacení. Zvláště v době, kdy poslední zveřejněná čísla táhla nahoru vedle cen energií především ceny potravin a inflace začala opravdu dopadat na každého. I obchodní řetězec Lidl sází ve svých reklamách na levné produkty. Problém však může být v tom, že německý prodejce v televizních spotech své produkty srovnává s podobným zbožím od zavedených značek, jako je čokoládovna Lindt nebo výrobce těstovin Barilla. A upozorňuje na jediný rozdíl, ty od Lidlu jsou o několik desítek korun levnější.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se