Hlavní značce koncernu Volkswagen šéfuje Thomas Schäfer teprve tři týdny, ale už má v plánu velké změny. A významně se dotknou i české Škody Auto, kterou německý manažer ještě před měsícem vedl. Domácí továrny automobilky se totiž musí připravit na větší provázání mezi jednotlivými značkami koncernu a určitou ztrátu autonomie a originality.
Automobilky jako Volkswagen, Seat nebo právě Škoda by měly sdílet ještě více dílů a továren, než bylo dosud zvykem, a pracovat na výrobě aut společně. „Dříve jsme ztráceli zbytečně moc času tím, že jsme v koncernu byli zaneprázdnění jeden druhým. Konkurence je venku, není uvnitř společnosti,“ řekl Schäfer v rozhovoru pro agenturu Bloomberg. Vedle funkce předsedy představenstva značky Volkswagen má Schäfer zodpovědnost i za všechny velkoobjemové značky, jeho slova jsou proto pro další směřování Škodovky stále klíčová.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.