Dobrý den, u telefonu Eva Záhořová z technického oddělení České národní banky. Volám vám kvůli podezření na zneužití vašich osobních údajů. Nezcizil vám někdo platební kartu? I takto mohou začínat telefonáty, kterými v poslední době stále větší množství podvodníků obvolává klienty bank v Česku. Za cíl mají jediné: navodit u nich pocit, že se je někdo snaží okrást. A že jsou pracovníky ČNB, kteří se jim snaží pomoct. Pakliže lidé naletí, skončí s vybíleným účtem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se