Už je to deset let, co Tomáš Čupr vyslal své kolegy, aby vyjeli do Berouna za panem Rohlíkem. Vlastnil totiž stejnojmennou internetovou doménu, na níž měl soukromý web s fotkami z rodinných dovolených. Sám Čupr byl už tehdy poměrně známý díky svým předchozím projektům Slevomat a DámeJídlo, a panovala tedy obava, že si kvůli tomu pan Rohlík řekne o velké peníze.

Před startupisty z Prahy se nejprve zdráhal, nechal se dlouho přemlouvat, až nakonec prohlásil: „Tak já vám ji prodám, ale bude to mastné.“ Řekl si o pět tisíc korun – tak kvalitní internetové adresy se většinou prodávají za miliony.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak začal Rohlík před 10 lety.
  • Na jakých číslech nyní je.
  • Jak se mu daří v tržbách i ziskovosti.
  • Do jakých dalších měst by měl zařídit.
  • Proč rozjel novou kategorii „second hand“ jídla.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.