Největší streamovací služba na světě měla k 30. září 282 milionů a 720 tisíc platících zákazníků. Za jediné čtvrtletí získal Netflix pět milionů nových domácností, které platí za sledování hitů, jako jsou seriály Svatba roku, Bridgertonovi či Oškliví a nejnovější trhák Tohle nikdo nechce.

Netflixu se za třetí čtvrtletí letošního roku povedlo překonat všechna očekávání finančních analytiků. Daří se i rozvoj reklamního byznysu a ani zdražování či necitlivý marketing předplatitele neodradil. Investoři to ocenili pětiprocentním nárůstem hodnoty firmy v obchodování po uzavření newyorské burzy.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se Netflixu daří získávat nové předplatitele.
  • Proč zatím Netflix není úplně spokojený s levnějším předplatným s reklamou.
  • Kolik času tráví uživatelé v průměru na Netflixu a proč toto číslo letos neroste.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.