Mezi jejich klienty patří organizátoři závodů formule 1 či fotbalového mistrovství světa. V Česku pak pražská společnost OnSinch spolupracuje například s pořadateli hudebních a filmových festivalů nebo firmami, jež na různé akce shánějí hostesky či catering. Všechny tyto podniky využívají aplikaci, kterou OnSinch vyvíjí a která jim pomáhá s náborem pracovníků, plánováním jejich směn, celkovou kalkulací nákladů nebo následnou výplatou.

Naprostá většina zákazníků softwarové společnosti využívá na jednorázové akce brigádníky, které zaměstnávají na dohodu o provedení práce (DPP). Majitelé firmy OnSinch tak mají díky množství klientů přehled, co se na tomto trhu děje. Pro HN tak popisují, jak nábor brigádníků a pořádání jednotlivých akcí v posledním roce ovlivnila řada regulací, která měla dohodáře přiblížit klasickému pracovnímu poměru a získat od nich víc na pojistném.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak klienti OnSinch hodnotí přijatou regulaci DPP.
  • Přivedla přísnější pravidla zaměstnávání dohodářů OnSinch nové klienty?
  • Jaký mají majitelé firmy názor na přísnější pravidla pro placení pojistného.
  • Proč regulace DPP výrazně prodražuje pořádání akcí.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.