Česká skupina Livesport, která se zabývá poskytováním informací o sportovních výsledcích, získala 100 procent v konkurenční španělské aplikaci s fotbalovými výsledky BeSoccer. Tu využívá 25 milionů uživatelů měsíčně a Livesport bude mít po této akvizici zhruba 130 milionů uživatelů. Skupina to ve středu oznámila v tiskové zprávě.

Díky akvizici jednoho ze svých největších konkurentů má nyní Livesport v portfoliu dvě služby poskytující rychlé sportovní informace, které mezi sportovními fanoušky patří celosvětově k nejpoužívanějším. Zatímco síť Flashscore pokrývá desítky sportů a s více než 100 miliony uživatelů měsíčně je největší službou svého druhu na světě, BeSoccer se specializuje na fotbal a má přes 25 milionů měsíčních uživatelů. Počet stažení obou aplikací dosud přesáhl hranici 250 milionů.

„BeSoccer bude z produktového a teritoriálního hlediska skvěle doplňovat naši vlajkovou loď Flashscore,“ uvedl většinový majitel Livesportu Martin Hájek. Podle něj je nákup konkurenční služby výsledkem dlouhodobé snahy o posilování pozice Livesportu mezi světovými poskytovateli rychlých sportovních informací.

„Díky BeSocceru se výrazně zlepší naše postavení ve španělsky a francouzsky mluvících zemích, kde má náš nový produkt silnou uživatelskou základnu. Zároveň produkuje unikátní datový i zpravodajský obsah, což přináší řadu příležitostí pro synergie mezi ním a naší vlajkovou lodí,“ doplnil Hájek.

Transakci zaštítila a úspěšně dokončila společnost Livesport Digital, která má ve skupině Livesport na starosti akvizice. Nákup BeSocceru zahrnoval BeSoccer, Resultados de Fútbol a BeSoccer Pro. První dva subjekty cílí na fotbalové fanoušky, BeSoccer Pro na B2B segment. Fotbalovým klubům a agentům nabízí důležité analytické nástroje, například vlastní výkonnostní indexy hráčů.

„Jsem hrdý na to, co z BeSocceru vyrostlo, a také na tým lidí, díky němuž se stal nejpopulárnější fotbalovou aplikací se živými výsledky na světě. Teď je načase, aby BeSoccer udělal skok vpřed s podporou Livesportu, který sdílí naši vášeň pro fotbal, a stal se nejlepší službou pro fanoušky i fotbalové profesionály,“ uvedl dosavadní většinový vlastník BeSocceru Manu Heredia.

Livesport je předním světovým poskytovatelem sportovních informací. Česká technologická společnost, jejímiž majiteli jsou Martin Hájek a Jiří Mareš, vyvíjí weby a aplikace se sportovním obsahem od roku 2006. Vlajkovou lodí Livesportu je globální síť Flashscore, která fanouškům přináší rychlé zpravodajství z více než 35 sportů. Livesport loni zvýšil čistý zisk o 113 procent na 2,219 miliardy korun.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist