Když v loni ve Velké Británii uvedl řetězec Lidl na trh svou vlastní dubajskou čokoládu, stály se před otevřením některých obchodů fronty. A to i přesto, že prodej tyčinky za 4,99 libry byl omezen dvěma kusy na osobu. Ještě dnes se stane, že po naskladnění se vyprodají během několika hodin. Popularita tohoto druhu sladké pochutiny se rozletěla po celém světě a jejími šiřiteli jsou zejména influenceři. Arabský emirát provedl marketingovou akci par excellence – jeho název se rozletěl po celém světě prostřednictvím mlsu, jaký si lidé rádi dopřejí. A to by bylo, aby mnohé z nich nenapadlo si zaletět se do té Dubaje podívat. Sázka na fenomén guilty pleasure, tedy zbytečnost, kterou nepotřebuji a asi mi i škodí, bezpečně vychází.
Co se dočtete dál
- Jaké jsou hlavní ingredience dubajské čokolády.
- Proč nemá dubajská čokoláda ochrannou známku.
- Proč Pražská čokoláda nedělá čokoládu dubajskou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.