Martin Voňka spolu s Davidem Gaydečkou stojí za pražskými festivaly United Islands a Metronome Prague. Zatímco ten první funguje jako nezisková akce a vstup na něj je zdarma, druhý otevřeli pro investory. Peníze získali například od Libora Winklera z investiční skupiny RSJ či majitele Tescomy Petra Chmela. Voňka v rozhovoru pro Ekonom popisuje, proč se rozhodli dělat bezplatnou a placenou akci, jak se mění chování mladých návštěvníků či proč je český divák náročnější než britský.

Zbývá vám ještě 95 % článku

Co se dočtete dál

  • Co ovlivňuje návštěvnost hudebních festivalů.
  • Jaké jsou komplikace a výhody pořádání festivalu v Praze.
  • Kam by se mohl do budoucna přestěhovat Metronome.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.