Počátkem října vyzvala spisovatelka Nina Špitálníková k bojkotu online knižního antikvariátu Knihobot. Vadilo jí, že se její sešit Deníky ze Severní Koreje na webu objevil s cenovkou přes čtyři tisíce korun. Kauza se rychle rozjela, zvláště poté, co si zaměstnanci podniku začali navíc veřejně stěžovat na náročné pracovní podmínky a upozorňovali rovněž na to, že navzdory ekologickému marketingu firmy končí některé vyřazené knihy ve spalovně.

Aktuální aféra může mít na byznys dosud velmi rychle rostoucího start-upu výrazný dopad. Jak si tedy dnes Knihobot ekonomicky stojí, v čem jsou rizika jeho podnikání?

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak letos Knihobotu porostou tržby.
  • Kam až by firma podle Gazdoše mohla růst.
  • Proč je podnik v kumulované ztrátě.
  • Co některým investorům do start-upů na Knihobotu vadí.
  • V čem je rozpor mezi marketingem a vedením firmy.
  • Jak aktuální kauza ovlivnila tržby e-shopu.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.