Už na střední škole se Martin Bezděk dostal do kontaktu s podnikovou praxí prostřednictvím vyučujících, kteří odtud za studenty docházeli. Hned po maturitě si otevřel živnost a spolupracoval s firmami, které stavěly webové stránky nebo e‑shopy. „Postupně jsem pronikl do podnikových provozů a digitalizace jako takové. To již nešlo jen o samotný web, ale o komplexní optimalizaci těch provozů,“ říká majitel společnosti Valmia, dodávající na zakázku softwarová řešení firmám. Sídlo má ve Valašském Meziříčí, ale svůj byznys nepovažuje za regionální. Nové zákazníky získává z celé republiky.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak společnost Valmia získává zákazníky bez aktivního marketingu a jak udržuje růst na bázi doporučení.
  • Proč zadavatelé často nedokážou přesně popsat své potřeby.
  • Jaké jsou překážky při digitalizaci státní správy z pohledu dodavatele.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se