Největší banka co do počtu klientů v zemi Česká spořitelna testuje nový koncept pobočkové sítě. Cílem je skloubit nové digitální technologie založené na umělé inteligenci a současně klientům nabídnout možnost setkání s osobním bankéřem – ať už fyzicky anebo online.

Velkou změnou proti běžnému provozu je zejména fakt, že nová pobočka na pražské Národní třídě, kterou zástupci finančního domu pojmenovali Future Lab, funguje nepřetržitě. A nejde jen o samotný prostor. Například zákaznická linka je v provozu také nonstop, takže pracovníci banky na těchto pozicích mají rozepsané noční směny. Lidem zde také radí AI avatar. Pokud se koncept osvědčí, mohlo by podobných míst po Praze či v jiných větších městech Česka přibýt.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak funguje první pobočka v Česku, která je otevřená 24 hodin denně a radí klientům i pomocí AI.
  • Co všechno umí digitální avatar Adam – a proč má jeho kolegyně Eva zatím problém s tónem hlasu.
  • Proč chce Česká spořitelna přetvořit pobočky v místa pro poradenství místo vybírání hotovosti.
  • Kolik nový koncept stojí, jak ho banka vyhodnocuje a zda se rozšíří i do dalších měst.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.