Největší banka co do počtu klientů v zemi Česká spořitelna testuje nový koncept pobočkové sítě. Cílem je skloubit nové digitální technologie založené na umělé inteligenci a současně klientům nabídnout možnost setkání s osobním bankéřem – ať už fyzicky anebo online.
Velkou změnou proti běžnému provozu je zejména fakt, že nová pobočka na pražské Národní třídě, kterou zástupci finančního domu pojmenovali Future Lab, funguje nepřetržitě. A nejde jen o samotný prostor. Například zákaznická linka je v provozu také nonstop, takže pracovníci banky na těchto pozicích mají rozepsané noční směny. Lidem zde také radí AI avatar. Pokud se koncept osvědčí, mohlo by podobných míst po Praze či v jiných větších městech Česka přibýt.
Co se dočtete dál
- Jak funguje první pobočka v Česku, která je otevřená 24 hodin denně a radí klientům i pomocí AI.
- Co všechno umí digitální avatar Adam – a proč má jeho kolegyně Eva zatím problém s tónem hlasu.
- Proč chce Česká spořitelna přetvořit pobočky v místa pro poradenství místo vybírání hotovosti.
- Kolik nový koncept stojí, jak ho banka vyhodnocuje a zda se rozšíří i do dalších měst.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.








