Dříve stačilo napsat tiskovou zprávu nebo svolat konferenci, dnes ale nemají novináři na nic čas a pracovníci PR agentur (tzv. píáristi) jim jdou na nervy.

Zákazníci, kteří stojí vždy na konci jako příjemci zpráv či koncových produktů, jsou přitom hlavně díky internetu blíž než kdykoliv předtím. Komentují každý krok firmy, nenechají na nich nit suchou, a přitom jsou na nich firmy stále více závislé.

Co je tím hlavním kouzlem, které dokáže influencery a zákazníky získat na vaši stranu? Odpovědi se pokoušeli hledat na konferenci "PR v digitální éře" tiskoví mluvčí, PR profesionálové, novináři a další osobnosti, pro něž je komunikace hlavním posláním.

Portál ProByznys.info ve spolupráci s IHNED.cz přináší v krátkosti souhrn nejdůležitějších tipů, které zazněly na akci platformy Tuesday Business Network.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.