Uvažujete někdy nad tím, proč se vám něco, co - přísně racionálně - nemá moc šancí na úspěch, podaří? A proč něco, co - měřeno stejným metrem - vypadá tak slibně, nakonec „prostě nějak nevyjde“?
Profesorka Tanja Kontinen z finské University of Jyväskylä se zajímala o podobnou problematiku. Konkrétně o to, proč některé malé finské firmy uspějí a zvládnou vstoupit na zahraniční trhy, a jiné to naopak nedokážou.
A to i přes to, že na první pohled mají všechny podobné vstupní podmínky (nebo spíš handicapy). V porovnání s velkými firmami totiž nemají ani dostatečnou finanční sílu, ani znalosti trhu a místní kultury.
NENECHTE SI UJÍT FÓRUM 2013
Portál ProByznys.info si Vás ve spolupráci s Unií malých a středních podniků dovoluje pozvat na na odborné fórum, jehož cílem je představit podnikatelům možnosti investic na východní trhy s akcentem na Ruskou federaci.
Akce se koná koná 26. února 2013 v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR, Sněmovní 4, Praha 1. Vzhledem k omezené kapacitě sálu se registrujte co nejdříve na stránkách www.forum2013.cz
|
 |
Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení