Společnost J&T se snaží udat na trhu další svůj majetek. Relativně krátce poté, co oznámila záměr zbavit se hotelů, přišla podle informací HN „na řadu“ i její divize masa. Ta byla přitom spolu s energeticko-průmyslovými firmami přesunuta do společného holdingu, který J&T vytváří s PPF.
Salámy značek Krahulík, Kmotr či Vysočina 1967 měly už být nabídnuty i největšímu evropskému zpracovateli vepřového masa, firmě Danish Crown. Snaha zbavit se masokombinátů signalizuje, že ne všechny části holdingu jsou pro PPF atraktivní, což potvrzují i zdroje z PPF.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist