- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Investoři vrací drahám pronajatá nádraží. Nemají peníze
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Projekt Živá nádraží končí neúspěchem, dráhy ukončují smlouvy, nádraží si opraví samy.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
V roce 2009 i s většími dotacemi dráhy prodělaly více než miliardu korun.
24. 2. 2011 ▪ 2 min. čtení
Dráhy si nádraží, která pronajaly, opraví samy
České dráhy loni vydělaly, dál ale s sebou vláčí problémy. Opravy nádraží se opozdí, nové vlaky budou dražší.
25. 2. 2011 ▪ 4 min. čtení
Mrtvá nádraží
Většinu ambiciózních projektů na přestavbu nádražních budov protahuje nedostatek peněz. Všude na světě.
26. 11. 2007 ▪ 11 min. čtení
Téma: železnice
„Šprtské“ zavádění ETCS posílá do výslužby další typy lokomotiv, včetně ikony 70. let
České koleje brzy opustí ikonické rychlíkové lokomotivy řady 150 a 151. Stroje ze 70. let za sebou mají modernizace, provozně jsou levné a běžně vozí vlaky 160kilometrovou rychlostí. Jejich konec si vynutí plány státu na povinné vybavení dalším...
23. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Třetinu času je mimo provoz. RegioJet řeší problémy s čínským vlakem, přesto si ho možná nechá
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Noční vlaky jsou znovu v kurzu. Nové linky zdárně maskují věk vagonů a jsou plné
15. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Další překážka pro rychlovlaky: spory v Ústí můžou zbrzdit stavbu klíčové trati do Německa
9. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Téma: železnice
„Šprtské“ zavádění ETCS posílá do výslužby další typy lokomotiv, včetně ikony 70. let
České koleje brzy opustí ikonické rychlíkové lokomotivy řady 150 a 151. Stroje ze 70. let za sebou mají modernizace, provozně jsou levné a běžně vozí vlaky 160kilometrovou rychlostí. Jejich konec si vynutí plány státu na povinné vybavení dalším...
23. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Třetinu času je mimo provoz. RegioJet řeší problémy s čínským vlakem, přesto si ho možná nechá
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Noční vlaky jsou znovu v kurzu. Nové linky zdárně maskují věk vagonů a jsou plné
15. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Větší nákup než Pendolina. ČD přebírají první ComfortJety, s cestujícími mají začít jezdit do měsíce
10. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Další překážka pro rychlovlaky: spory v Ústí můžou zbrzdit stavbu klíčové trati do Německa
9. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Vybíráme z HN
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Inovace ve zdravotnictví
Chytrý přístroj, který měří aktivitu ledvin? Start‑upy oživují české zdravotnictví
Aplikace, která hlídá logistiku záchranářských vozů, kamery kontrolující pacienty na lůžku, systémy monitorující hodinovou produkci moči...
24. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Umělec David Černý jako kladný hrdina? Akorát že vůbec
Ve sporu výtvarníka Davida Černého a kurátorky Marie Foltýnové, kteří se v přímém přenosu České televize poslali vzájemně do pr…e, se...
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení