Příchylnost lidí k technologickým značkám se řídí snad ještě iracionálnějšími motivy než fanouškovství fotbalových nadšenců. Nebo si snad umíte představit, že by při průzkumu konaném na Letenském stadionu fanoušci označili za nejprotivnější klub Spartu? A v podstatě právě to se stalo při internetovém průzkumu popularity technologických značek firmy NetBase.

Zdaleka nejhorší hodnocení totiž uživatelé vystavili sociální síti Facebook. Tedy internetovému „klubu“ s největší fanouškovskou základnou čítající více než 600 milionů duší. Protože velkou část hodnotících komentářů lidé napsali právě na Facebooku, lze říci, že zhruba poločas zápasu proběhl na domácí půdě. Přesto 32 procent na internetu diskutující populace cítí k Facebooku odpor, zášť až nenávist a dalších sedm procent averzi.

Na opačném pólu leží dlouholetý miláček médií a zákazníků milujících stylové výrobky, který v posledních letech přivádí k nadšení i investory – firma Apple. Velmi dobře si vede také Google a Twitter.

Podrobnosti se dočtete v pátečních HN.