Nejefektivnější reklamy vytvořily letos Ogilvy Interactive, Mark BBDO a Ogilvy & Mathers. Tyto agentury si odnesly nejvíce ocenění z 15. ročníku soutěže reklamních kampaní EFFIE, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA).

Soutěž přitom klade důraz především na efektivitu kampaně. Letošního ročníku se zúčastnilo rekordních 28 agentur, přihlášeno bylo celkem 79 kampaní. Cena je udělována v sedmi kategoriích.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se