Jaké je největší riziko pro český byznys v nadcházejícím roce? Pesimismus a špatná nálada. I tak lze číst odpovědi, jež poslalo na šest desítek manažerů českých podniků do reprezentativní ankety HN.

„Nejrizikovější jsou neustálé negativní zprávy v médiích a strašení krizí. To má za následek, že firmy a spotřebitelé, kteří by nemuseli omezovat spotřebu, ji pro jistotu omezí nebo odloží,“ napsala v odpovědi Marie Stoklasová, jednatelka společnosti Vamberecká krajka.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se