Typičtí zákazníci Škody jej neznají ani neposlouchají jeho hudbu. Přesto automobilka začala se slavným holandským dýdžejem Tiëstem spolupracovat. Věří, že on do jejich showroomů přivede mladší zákazníky, kteří by jinak značku Škoda ignorovali.

„On má 11 milionů fanoušků na Facebooku. My jich máme čtvrt milionu, a i to považujeme za úspěch,“ popisuje jeden z důvodů, proč právě Tiësto, šéf prodejů automobilky Jürgen Stackmann. Škoda chce mladé lidi nejprve nalákat na minivůz Citigo. Firma očekává, že až si noví zákazníci založí rodiny, zůstanou značce věrni a přejdou k větším modelům.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se