Typičtí zákazníci Škody jej neznají ani neposlouchají jeho hudbu. Přesto automobilka začala se slavným holandským dýdžejem Tiëstem spolupracovat. Věří, že on do jejich showroomů přivede mladší zákazníky, kteří by jinak značku Škoda ignorovali.
„On má 11 milionů fanoušků na Facebooku. My jich máme čtvrt milionu, a i to považujeme za úspěch,“ popisuje jeden z důvodů, proč právě Tiësto, šéf prodejů automobilky Jürgen Stackmann. Škoda chce mladé lidi nejprve nalákat na minivůz Citigo. Firma očekává, že až si noví zákazníci založí rodiny, zůstanou značce věrni a přejdou k větším modelům.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.